A Menedzserszövetség 2021 óta minden évben elkötelezett azon vállalása mellett, hogy nőnapra időzített kampányában bemutassa a női vezető tagjait, és felhívja a figyelmet a példaértékű társadalmi felelősségvállalásukra.

2024 tavaszán, megújult koncepcióval és tematikával indult el a Menedzserszövetség női vezetőket középpontba helyező kampánya,

Női Vezetők a Társadalomért! Együtt.Működünk! címmel.

A kampány fő célja, hogy a Szövetség munkáját építő női vezetők szakmai tevékenységén és egyéni elkötelezettségén keresztül mutassa be a ma már egyre nagyobb és valós hangsúlyt kapó vezetői szerepvállalást a globális változásokkal járó kihívások ellensúlyozásában.

A sorban negyedik kampányban, 8 témában 6-6 hölgy képviseli a számára meghatározó társadalmi ügyet, kategóriánként egy-egy releváns alapítvány bevonásával.

Az idei témák:

  • SOKSZÍNŰ VÁLLALATI KULTÚRA az MBH támogatásával
  • ART MEETS BUSINESS a BÁV ART támogatásával
  • JÖVŐ MENEDZSEREINEK PÁRTFOGÁSA a MET támogatásával
  • FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉS a Bridgestone támogatásával
  • TÁRSADALNI HASZNOSSÁG a Provident támogatásával
  • EGÉSZSÉGES JÖVŐ a Pálfalvi Centrum támogatásával
  • FELELŐS KOMMUNIKÁCIÓ a Szerencsejáték Zrt. támogatásával
  • DIGITÁLIS GYERMEKVÉDELEM a Telekom támogatásával

A kampány fő támogatója a Zenon Clinic

A Női Vezetők a Társadalomért! Együtt. Működünk! kampányt számos, jól célzott sajtókampány kíséri. A Menedzserszövetség és a Remind Bookazine közös együttműködésének keretein belül, a magazin 2024 március 8-án megjelent tavaszi lapszámában, 18 oldalas belső mellékleten ismerhetik meg az olvasók a kampányban résztvevő női vezetőket. A kampány kategóriák kiválasztott képviselőit a TV2 és ATV tévécsatornákon magazinműsorokban és üzleti talk-show-ban is bemutatjuk.

A 2024-ES KAMPÁNY VIDEÓJA